16 nov. 2011

Rugaciune 1 catre Sfanta Rita

O, Preamilostiva Sfanta Rita, ajutorul celor sarmani, nu s-a auzit niciodata ca cei ce s-au indreptat catre tine in necazuri cu o adevarata incredere sa nu fi fost ascultati. O, oare eu singurul voi fi acel nefericit nedemn de privirea ta, eu singurul neascultat de tine? O nu, iubita mea Sfanta. Tu stii ce inseamna a suferii si ca suferinta mea e atat de mare. Necazurile ma strang din toate partile, suferintele imi apasa inima, stramtorarile imi amarasc zilele si orice picatura de sprijin omenesc dispare din jurul meu. Ce alta speranta imi mai ramane dupa Dumnezeu si Sfanta Fecioara decat la tine, o dulce mangaietoare a celor care sufera. Gandeste-te asadar la mine. Obtine-mi de la Domnul resemnare in impotriviri, mangaiere in intristari, eliberare de orice rau si ajutorul particular pe care ti-l cer acuma (se spune necazul). Amin.
Tatal nostru...Bucura-te Marie...Slava Tatalui...

Un comentariu:

  1. Sintem pomeniti de BUCATARI-REPORTERI de PARTID C.A.P [Radu]M/MAR/CONST.....1900-vesnic intru ziua a ytreia adventista.

    RăspundețiȘtergere