25 nov. 2011

Rugaciune catre Sfanta Rita

O, Sfanta Rita, care ai fost un model de blandete in caminul tau si un exemplu de acceptare generoasa in timpul anilor lungi ai bolii tale, fii aproape de mine in acest moment dificil. Intervin-o pe langa Domnul Atotputernic si bun pentru ca eu sa inteleg invataturile sale de dragoste, prin situatia mea actuala. Obtine-mi sa ma abandonez vointei sale sfinte, ca un copil in bratele mamei sale. Mijloceste-mi deasemenea, o Sfanta Rita, pe langa Domnul, ca in indurarea lui nesfarsita, sa aiba mila de mine si sa binevoiasca, aplecandu-se parinteste asupra pedepsei mele, sa-mi acorde iertarea pe care cu umilinta o solicit prin intermediul tau. Este printr-o viata din ce in ce mai crestina ca ii voi multumi lui Dumnezeu pentru ca a vrut in marea Sa bunatate sa binevoiasca sa aplece o ureche atenta la implorarea ta si a mea. AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu