17 nov. 2011

Rugaciune 3 catre Sfanta Rita

Sfanta Rita, te iau ca model si ocrotitoare a mea. Iti incredintez lucrarea sfintirii mele si ma sprijin pe vredniciile tale la Dumnezeu, ca sa o duc la indeplinire in modul cel mai desavarsit.
Harul pe care-l vei cere de la Dumnezeu impreuna cu mine si pentru mine sa ma faca tot mai asemenea cu tine in practicarea virtutii si in iubirea pentru Isus Rastignit.
Dobandeste-mi iubire fata de Dumnezeu si fata de aproapele, precum si fata de virtutile pe care le-ai practicat tu in mod deosebit: umilinta, ascultarea, curatia, rabdarea, evlavia si resemnarea la vointa lui Dumnezeu.
Te rog, de asemenea, sa-mi mijlocesti ajutorul lui Dumnezeu si in cele materiale, in masura in care ele imi sunt folositoare si necesare pentru atingerea scopului meu final.
Ma las cu totul in grija Domnului si nadajduiesc de la bunatatea si indurarea lui ca voi merge sa ma bucur impreuna cu tine in fericirea vesnica. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu